11.02.2010

I don't have the skill.


Apa pendapat korang tentang artwork di atas? Hebat? Teruja? :)

Rabu lepas saya berkesempatan untuk hadirkan diri ke Graphic Design's Degree Show di Unisel, Shah Alam oleh seorang kawan, Reny nama panggilannya. Saya kenal Reny sejak 1 1/2 tahun lepas. Tapi entri ni bukan nak bercerita perkenalan kami. Hihi.

Atas jemputan Reny, saya sendiri berasa teruja untuk lihat sendiri hasil kerja yang dia bertungkus lumus siapkan sempena Degree Show ni. Setiap hari, ada saja update tentang progress hasil kerja yang dilakukan. Makan-minum-tidur pun tak teratur. Tak gitu, Reny? :)

Kesimpulannya, lihatlah hasil kerja Reny yang bertemakan tentang haiwan; kucing dan anjing. Siapa yang kenal Reny memang tahu bahawa dia "animal lover" yang tegar. Ada 3 kempen yang Reny cuba ketengahkan antaranya "animal adoption".

Siapa yang belajar rekabentuk grafik sendiri akan kagum dengan artwork Reny. Walaupun saya mempunyai Diploma in Graphic Design, saya tak cukup kemahiran. Apatah lagi, minat dalam bidang ni. Dan kerana itulah Reny berjaya menyampaikan mesej melalui Degree Show.
Siap promote ibu sendiri tau! :D
With Nadia. :)
Congrats Reny for finally accomplished your Degree. *thumbs up*

3 comments:

renyrino said...

maluuuuuu maluuuuuu.

haha.thanks putri.lama i tak ada dlm entri u. :p

thanks once again. :D

T.E.M.B.U.N said...

reny mmg superb arh wat kerja..
tahniah reny

Putri Ramlan said...

reny:
eleh.. nak malu apanya. i cerita benda yg betul.. :) mmg lama jugak u takde dlm entri.. so dh ada best.. hehe.

dewi:
itu belum u tgk depan mata lg.. ceh! :)