12.22.2011

30 month with you, my love. ;)

Dear Sayang,

Tak sangka pejam celik harini kita dah berkawan for 30 months. Thank you sebab awak remind-kan saya malam tadi before saya tidur. Hihi. :p

Kalau ikut perkiraan saya, tak sabar nak tunggu lagi 366 hari. Apapun, Allah Maha Perancang.. Yang penting kita kena sentiasa berdoa dan berusaha menjadi umat yang lebih baik. Kan Sayang? ;)

Saya bertuah kerana dapat kenali awak sehingga saat ini. Mana tak nya, dengan karenah saya yang hanya awak dan keluarga saya dapat tahan. Hahaha. Orang lain keep on coming and go, itu perkara biasa. Mana ada benda yang kekal selain hubungan kita dengan Allah. Saya janji segala perangai buruk yang dah sebati dalam jiwa saya tu, dijernihkan. Saya harap awak bersabar sikit lagi dengan saya. Huhu.

Saya sayang awak. Hanya awak.



Yours truly,
Abibiey ♥

No comments: