11.19.2010

Semangat baru! :D

Walaupun Mummy saya tak baca my personal blog saya tetap nak ucapkan thank you so much Mummy for buying me these awesome books for me. I love you very much! :D

Mesti ada yang wondering adakah minat membaca dah mulai growing pada diri saya sejak video shooting Nona TV3 regarding novel collections Mummy saya tu kan? Kalau ya, tekaan korang tu SALAH! Hihihi..

Honestly, memang saya tak reti nak baca buku-buku cintan-cintun ni sebab saya bukanlah seromantis Mummy saya which I can't hardly wait for the episode to on-air soon. Karakter saya lebih kepada logik dan realisitik. Saya lebih suka baca buku berkenaan true-life-story. Tapi yang paling saya minat dah tentu lah semuanya berkenaan fashion, beauty & grooming, health dan photography! :D :D :D

Nak dipendekkan cerita, since today is my registration day for new semester, semangat baru pun semakin berkobar-kobar. Semangat nak belajar makin tinggi dan berharap ia takkan luntur sebab saya dah mula sukakan my student life. :P Selain tu, saya berazam kuat nak dapatkan bentuk badan idaman dan berat badan ideal kembali.. Whew.. Letih telinga saya dengar kata-kata orang about my chubby look now especially from my Mummy. But I'm glad that I have Mummy yang suka bagi kritikan membina and I'm very sure not everyone is comfortable to hear it from their mom. Buku fashion tu pula paling memberi inspirasi sebab bila dah jadi pelajar ni, kau nak pakai fashion apa, lantak kau, takde siapa nak larang. Hahaha. Buku makeup dan hairstyles masih dipinjam orang tapi takpe, by early December dah dapat balik! Tunggu saya upload..

And saya harap korang dapat luangkan sedikit masa untuk drop by ke blogshop saya yang menjual preloved items. Setakat ni saya hanya menjual baju-baju saja. Tolong promote kan blogshop saya iaitu http://putriwardrobe.blogspot.com ya?! Terima kasih! ;)

P.S Misi menguruskan badan dan mengurangkan berat badan bermula hari Isnin depan!

3 comments:

Afeeqa said...

hehe. kedai adik ada buku Fifi Lapin tu. tinggal 1 copy je.

Putri Ramlan said...

yeap, most of mph stores mmg tinggal buku ni sebuah je.. :))

a guy with moustache said...

goood luck!